kereső optimalizálás (SEO)

Így lehet védekezni a negatív SEO ellen

Létezik egy olyan, sötét oldala is a SEO-zásnak, amiről még nem mindenki hallott, pedig ha ritka is, de valós fenyegetést jelent. A negatív SEO – vagyis amikor megtámadják az oldalt és szándékosan rontják a Google-n elért helyezéseinket – lerombolhatja mindazt, amit felépítettünk. Van azonban néhány tippünk, hogyan védekezhetünk mindezek ellen.

Google AMP

Így lehet felturbózni a mobil oldalakat: AMP

Annak ellenére, hogy az AdWords hivatalosan még nem támogatja, máris rengeteg hirdető használ AMP mobil oldalakat landing page-ként, a gyorsabb válaszidő miatt. Elárulunk néhány trükköt, amelyek segítségével látványosan lehet javítani a konverzión az AMP oldalak segítségével.

Marketing-SEO

12 e-mail marketing tipp kezdőknek és haladóknak

Összegyűjtöttünk néhány tanácsot a hatékony e-mail marketinghez. Igyekszünk olyan ötletekkel szolgálni, amelyek kezdőknek és profiknak egyaránt hasznosak lehetnek. Az e-mail marketing ma már kötelező, régi, jól bevált eszköznek számít, ugyanakkor komoly elvárásokkal párosul

Linkelj, ha eredményeket akarsz!

Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány tanácsot, tippet azoknak, akik jó helyen szeretnék látni az oldalaikat a Google-n. A legfontosabb, amit fejlesztés nélkül mi magunk is megtehetünk, hogy linkelünk! Ha eredményeket akarunk, mindig lássuk el linkekkel a cikkeket, mert a Google csak azokat a bejegyzéseket és oldalakat tudja megtalálni, amelyeket valahol, valahová bekötöttek a neten.

SEO

Így támogathatja céged kereskedelmi stratégiája a SEO-t

Sok problémánk lehet abból, ha nem ismertetjük megfelelően kereskedelmi stratégiánkat a SEO-szakembereinkkel. De miért is fontos, hogy a kereskedelmi a stratégia fontos része legyen a SEO-zásnak? Összegyűjtöttünk öt olyan tipikus esetet, amiből problémánk adódhat, nézzük melyek is ezek és mi lehet a megoldás!

Keresőoptimalizálási (SEO) eszközök

Ilyen cikkekkel lehet hatékonyan SEO-zni!

Weboldalunk legfontosabb, kiemelt tartalmairól lesz szó az alábbiakban, amelyekre mint sarokkövekre támaszkodhatunk a keresőoldalakon. Ezek azok az írások, amelyekre a legbüszkébbek vagyunk. Ezek reflektálnak az üzleti tevékenységünkre, megfogalmazzák azt, hogy mi a célunk, küldetésünk. Nagyon alaposan, igényesen megírt anyagokról van szó, amelyeket a keresőoldalakon a lehető legmagasabb pozícióban akarunk látni.

Webáruház felújítás

Webáruház felújítás – miért és hogyan?

A következő sorokban arra próbálunk röviden rávilágítani, hogy a webáruház felújítás ma már nem halogatható, legfőképpen akkor ha a következő állítások igazak a saját webáruházadra. Nem is egy, hanem egyből 2 konkrét példán keresztül mutatjuk be az okokat s indokokat.

Agresszív (pop-up) hirdetésektől védi a mobilozókat a Google

Keményen fellép idén január óta a Google az általa zavarónak minősített pop-up hirdetésekkel szemben. A mobil eszközökről indított keresések esetében jelentősen hátra rangsorolja ugyanis a találati listában azokat az oldalakat, amelyek – a keresőoldal logikája szerint –  zavarónak minősített egész oldalas interstitial hirdetéseket jelenítenek meg.

Felejtsük el a képgalériákat és rotálódó bannereket!

Nagyon sok oldal használ automatikusan rotálódó képgalériákat, mert jól néznek ki, emiatt pedig úgy tűnhet, auserek is szeretik ezeket a megoldásokat és hatékonyan lehet velük hirdetni is. A tények azonban egészen mások: az ilyen slideshow-k konverziógyilkos megoldások, ezért inkább felejtsük el őket!

Hogyan válasszunk marketing ügynökséget?

Számtalanszor hallhattuk már azt a kérdést, melyik a legjobb marketing ügynökség? Erre azonban nincs jó válasz, mert attól függ, hogy milyen feladathoz keresünk partnert…

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone