2017-11-27
Konverzió növelés

SEO alapok: Mi az a konverzió?

Elsőként fontos megjegyezni: a konverzió nem SEO! A konverzió a vásárló utazásának azon vége a webhelyeden. Nem ez az utazása „vége” hiszen visszatérhet bármikor az ügyfél, és elkezdheti az utazást újra. A konverzió – vagyis az, hogyan fejezi be az „utazását” – javítható, vagyis a megfelelő SEO-val javítható. Ez akkor igaz ha:
2017-11-26

Minden, amit tudnod kell a Google mobil first indexelési rendszeréről

Google mobil first indexelési rendszere azt jelenti, hogy a Google azokat az oldalakat részesíti előnybe a találati listán melyek mobilra optimalizáltak. Ennek a keresőmotor-optimalizálásnak a következményei potenciálisan jelentősek lehetnek, különösen azok számára, akik nem rendelkeznek weboldaluk mobilbarát változatával, de tekintsük át, a miért és hogyan kérdéseket és válaszokat.
2017-08-10
Mobilra optimalizálás - olcsó okos telefonok

Olcsóbb okos telefonok – mobilra optimalizálás

Nem oly régen olvastam, – de tapasztalható is – hogy az okos telefonok “olcsóbb” árfekvésben erősen sokasodnak. Sőt annyira sok ilyen mobil lát napvilágot, hogy erről […]
2017-06-29
kereső optimalizálás (SEO)

Így lehet védekezni a negatív SEO ellen

Létezik egy olyan, sötét oldala is a SEO-zásnak, amiről még nem mindenki hallott, pedig ha ritka is, de valós fenyegetést jelent. A negatív SEO - vagyis amikor megtámadják az oldalt és szándékosan rontják a Google-n elért helyezéseinket - lerombolhatja mindazt, amit felépítettünk. Van azonban néhány tippünk, hogyan védekezhetünk mindezek ellen.
2017-06-23
Google AMP

Így lehet felturbózni a mobil oldalakat: AMP

Annak ellenére, hogy az AdWords hivatalosan még nem támogatja, máris rengeteg hirdető használ AMP mobil oldalakat landing page-ként, a gyorsabb válaszidő miatt. Elárulunk néhány trükköt, amelyek segítségével látványosan lehet javítani a konverzión az AMP oldalak segítségével.
2017-06-18
Marketing-SEO

12 e-mail marketing tipp kezdőknek és haladóknak

Összegyűjtöttünk néhány tanácsot a hatékony e-mail marketinghez. Igyekszünk olyan ötletekkel szolgálni, amelyek kezdőknek és profiknak egyaránt hasznosak lehetnek. Az e-mail marketing ma már kötelező, régi, jól bevált eszköznek számít, ugyanakkor komoly elvárásokkal párosul
2017-06-02

Linkelj, ha eredményeket akarsz!

Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány tanácsot, tippet azoknak, akik jó helyen szeretnék látni az oldalaikat a Google-n. A legfontosabb, amit fejlesztés nélkül mi magunk is megtehetünk, hogy linkelünk! Ha eredményeket akarunk, mindig lássuk el linkekkel a cikkeket, mert a Google csak azokat a bejegyzéseket és oldalakat tudja megtalálni, amelyeket valahol, valahová bekötöttek a neten.
2017-05-09
SEO

Így támogathatja céged kereskedelmi stratégiája a SEO-t

Sok problémánk lehet abból, ha nem ismertetjük megfelelően kereskedelmi stratégiánkat a SEO-szakembereinkkel. De miért is fontos, hogy a kereskedelmi a stratégia fontos része legyen a SEO-zásnak? Összegyűjtöttünk öt olyan tipikus esetet, amiből problémánk adódhat, nézzük melyek is ezek és mi lehet a megoldás!
2017-04-21
Keresőoptimalizálási (SEO) eszközök

Ilyen cikkekkel lehet hatékonyan SEO-zni!

Weboldalunk legfontosabb, kiemelt tartalmairól lesz szó az alábbiakban, amelyekre mint sarokkövekre támaszkodhatunk a keresőoldalakon. Ezek azok az írások, amelyekre a legbüszkébbek vagyunk. Ezek reflektálnak az üzleti tevékenységünkre, megfogalmazzák azt, hogy mi a célunk, küldetésünk. Nagyon alaposan, igényesen megírt anyagokról van szó, amelyeket a keresőoldalakon a lehető legmagasabb pozícióban akarunk látni.
2017-04-17
Webáruház felújítás

Webáruház felújítás – miért és hogyan?

A következő sorokban arra próbálunk röviden rávilágítani, hogy a webáruház felújítás ma már nem halogatható, legfőképpen akkor ha a következő állítások igazak a saját webáruházadra. Nem is egy, hanem egyből 2 konkrét példán keresztül mutatjuk be az okokat s indokokat.
2017-04-12

Agresszív (pop-up) hirdetésektől védi a mobilozókat a Google

Keményen fellép idén január óta a Google az általa zavarónak minősített pop-up hirdetésekkel szemben. A mobil eszközökről indított keresések esetében jelentősen hátra rangsorolja ugyanis a találati listában azokat az oldalakat, amelyek - a keresőoldal logikája szerint -  zavarónak minősített egész oldalas interstitial hirdetéseket jelenítenek meg.
2017-04-06

Felejtsük el a képgalériákat és rotálódó bannereket!

Nagyon sok oldal használ automatikusan rotálódó képgalériákat, mert jól néznek ki, emiatt pedig úgy tűnhet, auserek is szeretik ezeket a megoldásokat és hatékonyan lehet velük hirdetni is. A tények azonban egészen mások: az ilyen slideshow-k konverziógyilkos megoldások, ezért inkább felejtsük el őket!
2017-03-06

Hogyan válasszunk marketing ügynökséget?

Számtalanszor hallhattuk már azt a kérdést, melyik a legjobb marketing ügynökség? Erre azonban nincs jó válasz, mert attól függ, hogy milyen feladathoz keresünk partnert...
2017-02-20
Facebook hirdetések

Nincs többé hátrányos megkülönböztetés a Facebook-hirdetésekben

Jelentős változtatásokat hajtott végre a Facebook közösségi oldal, aki hirdetni akar a Facebookon, az jó ha tudja: mostantól mások a targetálási szabályok!
2017-02-19
Konverzió javítás, optimalizálás

Hogyan növeljük a konverziót weboldalunkon?

Az e-kereskedelem az elmúlt néhány évben sokkal látványosabb forgalom-növekedést produkált, mint azt az elemzők jósolták. Az iparág szereplői tehát arra törekedtek, hogy webáruházaikat minél vonzóbbá és elérhetőbbé tegyék, s minél több konverziót váltsanak pénzzé. Mégis voltak olyan kereskedők, akik nem tudták megtartani vásárlóikat. Ennek oka lehetett, hogy nem pozicionálták a kulcsszavakat, azaz nem jó helyen szerepeltek a Google találati listáján vagy oldaluk átláthatatlan volt. Összeszedtünk néhány tippet, amelyek fontosak a vevőszerzéshez.
2017-02-05
Közösségi média jelenlét

Fordítsuk magunk felé a közösségi médiát

Hogyan lehetséges, hogy míg egyes emberek vagy cégek posztjaira tömkelegével érkeznek kommentek és megosztások, addig mások úgy „kapargatják” össze a like-okat? Azért, mert sokan azt hiszik, hogy csupán maga a posztolás is elég ahhoz, hogy nagy számú rajongótábort tudhassanak maguk mögött. A siker egyik titka, hogy valódi kapcsolatba kerüljünk követőinkel, azaz személyes információkkal operáljunk és azonnali válasz kommentekkel reagáljunk. Esetleg működtessünk csoportokat vagy fórumokat.
2017-01-20
Web tipográfia

2017-es trendek a web tipográfiában

Mint ahogy előző cikkünkben írtuk, 2017-ben összetettebb és bonyolultabb webdesign trendek körvonalazódnak, amelyben nagyobb szerep jut az „apróbb” feature-öknek is. A teljesség igénye nélkül mutatjuk a további hasznos kiegészítőket.
2017-01-10
weboldal ssl

Ha a weboldaladnak nincs SSL tanúsítványa, akkor bajban vagy!

A Google keresőóriás olyan bejelentést tett, amely egyfelől jó a felhasználónak, másfelől költséget jelent neked, mint honlap tulajdonosnak. A bejelentés lényege, hogy a jövőben jelezni fogja a Google Chrome, ha egy weboldal nem rendelkezik SSL tanúsítvánnyal.

Add meg a számod, visszahívunk:

Szakértőnk rád vár.

Hívj most, előzd meg versenytársaid.