2021-09-10

Black Friday begyűrűzött kis hazánkba [Info grafika]

Megjelent egy érdekes grafika a Fekete Péntekről (Black Friday) mely összefoglalja ennek az eseménynek és a karácsonyi akcióknak az összefüggéseit és statisztikáit.
2017-11-27

SEO alapok: Mi az a konverzió?

Elsőként fontos megjegyezni: a konverzió nem SEO! A konverzió a vásárló utazásának azon vége a webhelyeden. Nem ez az utazása „vége” hiszen visszatérhet bármikor az ügyfél, és elkezdheti az utazást újra. A konverzió – vagyis az, hogyan fejezi be az „utazását” – javítható, vagyis a megfelelő SEO-val javítható. Ez akkor igaz ha:
2017-06-23

Így lehet felturbózni a mobil oldalakat: AMP

Annak ellenére, hogy az AdWords hivatalosan még nem támogatja, máris rengeteg hirdető használ AMP mobil oldalakat landing page-ként, a gyorsabb válaszidő miatt. Elárulunk néhány trükköt, amelyek segítségével látványosan lehet javítani a konverzión az AMP oldalak segítségével.
2017-04-06

Felejtsük el a képgalériákat és rotálódó bannereket!

Nagyon sok oldal használ automatikusan rotálódó képgalériákat, mert jól néznek ki, emiatt pedig úgy tűnhet, auserek is szeretik ezeket a megoldásokat és hatékonyan lehet velük hirdetni is. A tények azonban egészen mások: az ilyen slideshow-k konverziógyilkos megoldások, ezért inkább felejtsük el őket!
2017-02-19

Hogyan növeljük a konverziót weboldalunkon?

Az e-kereskedelem az elmúlt néhány évben sokkal látványosabb forgalom-növekedést produkált, mint azt az elemzők jósolták. Az iparág szereplői tehát arra törekedtek, hogy webáruházaikat minél vonzóbbá és elérhetőbbé tegyék, s minél több konverziót váltsanak pénzzé. Mégis voltak olyan kereskedők, akik nem tudták megtartani vásárlóikat. Ennek oka lehetett, hogy nem pozicionálták a kulcsszavakat, azaz nem jó helyen szerepeltek a Google találati listáján vagy oldaluk átláthatatlan volt. Összeszedtünk néhány tippet, amelyek fontosak a vevőszerzéshez.
2016-06-21

Tippek, trükkök vevőszerzéshez

Weboldaltervezésnél elsősorban a főoldal vagy a landing page kapja a nagyobb hangsúlyt, az aloldalak kialakítására viszont nem fordítanak akkora figyelmet. Ha több aloldallal rendelkező website-ot működtetünk, amelyek kifejezetten vevőszerzésre irányulnak, akkor érdemes tisztában lennünk vele, hogyan lehet elérni a látogatóknál, hogy ne csak a landing page-en időzzenek, hanem a többi oldalon is. S ha már időznek, akkor hogyan vehetjük rá őket, hogy sikeres konverziót végezzenek.
2014-11-28

Black Friday begyűrűzött kis hazánkba [Info grafika]

Megjelent egy érdekes grafika a Fekete Péntekről (Black Friday) mely összefoglalja ennek az eseménynek és a karácsonyi akcióknak az összefüggéseit és statisztikáit.
gdpr-image
Ez a weboldal cookie-kat használ a felhasználói élmény javítása érdekében. A webhely használatával elfogadod adatvédelmi irányelveinket.
Részletek

Készen állsz erre?

Szakértőnk rád vár.

Hívj most, előzd meg versenytársaid.