2023-09-01

WordPress gyorsítás: 4 tipp, hogy hogyan optimalizáld hatékonyan a weboldaladat!

WordPress gyorsítás, vagyis A Wordpress weboldal vagy webáruház optimalizálása egy fontos feladat, amely javítja a weboldal teljesítményét, sebességét, biztonságát és felhasználói élményét. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan és milyen szempontok alapján érdemes wordpress weboldalt gyorsítani!
2023-08-28

Termékek kategorizálása? Megmutatjuk a legfontosabb alapelveket, hogy hogyan kategorizáld helyesen a termékeidet egy webáruházban!

Amikor elkezded építeni vagy átalakítani egy webáruházat, az egyik legfontosabb dolog, amit fontolóra kell venned, az a termékek kategorizálása. A megfelelő kategorizálás nem csupán a vásárlói […]
2023-04-07

Hatékony webáruház optimalizálás GA4 segítségével: Hogyan növeld eladásaidat és javítsd felhasználói élményedet?

Miben más az Universal Analytics mint a Google Analytics4? Az Universal Analytics és a Google Analytics 4 (GA4) két különböző verziója a Google Analytics-nak, amelyek különböző […]
2023-03-31

Így növeld az értékesítést a konverzió javításával. Webáruház tulajdonosok figyelem!

Így növeld az értékesítést a konverzió javításával. Az online kereskedelem robbanásszerű fejlődésével azonos ütemben nőtt a webáruházak jelentősége is. A webáruházak ugyanis már nem csak a […]
2022-04-12

A Google Analytics Univerzal megszűnik, mit tegyél most? Megmondjuk, ha még nem tetted!

A Google Analytics 4 a következő generációs mérési megoldása a Google-nek, amely felváltja a Universal Analyticset. Amit eddig megszokott módon több éve használsz. 2023. július 1-jén […]
2017-11-27

SEO alapok: Mi az a konverzió?

Elsőként fontos megjegyezni: a konverzió nem SEO! A konverzió a vásárló utazásának azon vége a webhelyeden. Nem ez az utazása „vége” hiszen visszatérhet bármikor az ügyfél, és elkezdheti az utazást újra. A konverzió – vagyis az, hogyan fejezi be az „utazását” – javítható, vagyis a megfelelő SEO-val javítható. Ez akkor igaz ha:
2017-06-23

Így lehet felturbózni a mobil oldalakat: AMP

Annak ellenére, hogy az AdWords hivatalosan még nem támogatja, máris rengeteg hirdető használ AMP mobil oldalakat landing page-ként, a gyorsabb válaszidő miatt. Elárulunk néhány trükköt, amelyek segítségével látványosan lehet javítani a konverzión az AMP oldalak segítségével.
2017-04-06

Felejtsük el a képgalériákat és rotálódó bannereket!

Nagyon sok oldal használ automatikusan rotálódó képgalériákat, mert jól néznek ki, emiatt pedig úgy tűnhet, auserek is szeretik ezeket a megoldásokat és hatékonyan lehet velük hirdetni is. A tények azonban egészen mások: az ilyen slideshow-k konverziógyilkos megoldások, ezért inkább felejtsük el őket!
2017-02-19

Hogyan növeljük a konverziót weboldalunkon?

Az e-kereskedelem az elmúlt néhány évben sokkal látványosabb forgalom-növekedést produkált, mint azt az elemzők jósolták. Az iparág szereplői tehát arra törekedtek, hogy webáruházaikat minél vonzóbbá és elérhetőbbé tegyék, s minél több konverziót váltsanak pénzzé. Mégis voltak olyan kereskedők, akik nem tudták megtartani vásárlóikat. Ennek oka lehetett, hogy nem pozicionálták a kulcsszavakat, azaz nem jó helyen szerepeltek a Google találati listáján vagy oldaluk átláthatatlan volt. Összeszedtünk néhány tippet, amelyek fontosak a vevőszerzéshez.
2016-06-21

Tippek, trükkök vevőszerzéshez

Weboldaltervezésnél elsősorban a főoldal vagy a landing page kapja a nagyobb hangsúlyt, az aloldalak kialakítására viszont nem fordítanak akkora figyelmet. Ha több aloldallal rendelkező website-ot működtetünk, amelyek kifejezetten vevőszerzésre irányulnak, akkor érdemes tisztában lennünk vele, hogyan lehet elérni a látogatóknál, hogy ne csak a landing page-en időzzenek, hanem a többi oldalon is. S ha már időznek, akkor hogyan vehetjük rá őket, hogy sikeres konverziót végezzenek.

Add meg a számod, visszahívunk:

Szakértőnk rád vár.

Hívj most, előzd meg versenytársaid.