2023-09-01
WordPress gyorsítás

WordPress gyorsítás: 4 tipp, hogy hogyan optimalizáld hatékonyan a weboldaladat!

WordPress gyorsítás, vagyis A Wordpress weboldal vagy webáruház optimalizálása egy fontos feladat, amely javítja a weboldal teljesítményét, sebességét, biztonságát és felhasználói élményét. Ebben a cikkben bemutatjuk, hogyan és milyen szempontok alapján érdemes wordpress weboldalt gyorsítani!
2023-08-28
Termékek kategorizálása

Termékek kategorizálása? Megmutatjuk a legfontosabb alapelveket, hogy hogyan kategorizáld helyesen a termékeidet egy webáruházban!

Amikor elkezded építeni vagy átalakítani egy webáruházat, az egyik legfontosabb dolog, amit fontolóra kell venned, az a termékek kategorizálása. A megfelelő kategorizálás nem csupán a vásárlói […]
2017-11-27
Konverzió növelés

SEO alapok: Mi az a konverzió?

Elsőként fontos megjegyezni: a konverzió nem SEO! A konverzió a vásárló utazásának azon vége a webhelyeden. Nem ez az utazása „vége” hiszen visszatérhet bármikor az ügyfél, és elkezdheti az utazást újra. A konverzió – vagyis az, hogyan fejezi be az „utazását” – javítható, vagyis a megfelelő SEO-val javítható. Ez akkor igaz ha:
2017-06-23
Google AMP

Így lehet felturbózni a mobil oldalakat: AMP

Annak ellenére, hogy az AdWords hivatalosan még nem támogatja, máris rengeteg hirdető használ AMP mobil oldalakat landing page-ként, a gyorsabb válaszidő miatt. Elárulunk néhány trükköt, amelyek segítségével látványosan lehet javítani a konverzión az AMP oldalak segítségével.
2017-02-19
Konverzió javítás, optimalizálás

Hogyan növeljük a konverziót weboldalunkon?

Az e-kereskedelem az elmúlt néhány évben sokkal látványosabb forgalom-növekedést produkált, mint azt az elemzők jósolták. Az iparág szereplői tehát arra törekedtek, hogy webáruházaikat minél vonzóbbá és elérhetőbbé tegyék, s minél több konverziót váltsanak pénzzé. Mégis voltak olyan kereskedők, akik nem tudták megtartani vásárlóikat. Ennek oka lehetett, hogy nem pozicionálták a kulcsszavakat, azaz nem jó helyen szerepeltek a Google találati listáján vagy oldaluk átláthatatlan volt. Összeszedtünk néhány tippet, amelyek fontosak a vevőszerzéshez.
2016-06-21
vevőszerzés

Tippek, trükkök vevőszerzéshez

Weboldaltervezésnél elsősorban a főoldal vagy a landing page kapja a nagyobb hangsúlyt, az aloldalak kialakítására viszont nem fordítanak akkora figyelmet. Ha több aloldallal rendelkező website-ot működtetünk, amelyek kifejezetten vevőszerzésre irányulnak, akkor érdemes tisztában lennünk vele, hogyan lehet elérni a látogatóknál, hogy ne csak a landing page-en időzzenek, hanem a többi oldalon is. S ha már időznek, akkor hogyan vehetjük rá őket, hogy sikeres konverziót végezzenek.

Add meg a számod, visszahívunk:

Szakértőnk rád vár.

Hívj most, előzd meg versenytársaid.