2024-02-22

Adatvédelem Szupererővel: Google Consent Mode v2 magyarul és érthetően!

Adatvédelem Szupererővel: Google Consent Mode v2 a WordPress és PrestaShop Webáruházakban! Megmutatjuk hogyan csináld! A hirdetők számára egyre nehezebb adatokat gyűjteni, mivel most kifejezett engedélyre van szükségük a cookie-k elhelyezéséhez. A Google új adatvédelmi beállítást vezetett be, amelyet Google Consent Mode v2-nek neveznek...
2023-09-15

Az Első Lépés: A Megfelelő Domain Kiválasztása

A Megfelelő Domain Kiválasztása Webáruházhoz (vagy weboldalhoz) Az online vállalkozások világában egy jól megválasztott domain név az első lépés a siker felé vezető úton. Egy domain […]
2022-04-12

A Google Analytics Univerzal megszűnik, mit tegyél most? Megmondjuk, ha még nem tetted!

A Google Analytics 4 a következő generációs mérési megoldása a Google-nek, amely felváltja a Universal Analyticset. Amit eddig megszokott módon több éve használsz. 2023. július 1-jén […]
2021-11-10

7 egyszerű lépés, keresőoptimalizálás okosan!

A keresőoptimalizálás sosem lesz egyszerű, ahogy a Google fejleszti saját SEO algoritmusait, és ahogyan egyre másra jönnek az updateek úgy kell alkalmazkodnia a keresőoptimalizálásban jártas szakembereknek is.
2021-04-10

4 SEO és Analitikai eszköz amit érdemes kipróbálni

Cikkünk néhány hasznos keresőoptimalizálási és konverzió javítási eszközt mutat be, weboldal fejlesztéshez vagy webáruház készítéshez, illetve a készítési fázis után bevétel növeléshez.
2017-11-27

SEO alapok: Mi az a konverzió?

Elsőként fontos megjegyezni: a konverzió nem SEO! A konverzió a vásárló utazásának azon vége a webhelyeden. Nem ez az utazása „vége” hiszen visszatérhet bármikor az ügyfél, és elkezdheti az utazást újra. A konverzió – vagyis az, hogyan fejezi be az „utazását” – javítható, vagyis a megfelelő SEO-val javítható. Ez akkor igaz ha:
2017-06-29

Így lehet védekezni a negatív SEO ellen

Létezik egy olyan, sötét oldala is a SEO-zásnak, amiről még nem mindenki hallott, pedig ha ritka is, de valós fenyegetést jelent. A negatív SEO - vagyis amikor megtámadják az oldalt és szándékosan rontják a Google-n elért helyezéseinket - lerombolhatja mindazt, amit felépítettünk. Van azonban néhány tippünk, hogyan védekezhetünk mindezek ellen.
2017-06-02

Linkelj, ha eredményeket akarsz!

Az alábbiakban összegyűjtöttünk néhány tanácsot, tippet azoknak, akik jó helyen szeretnék látni az oldalaikat a Google-n. A legfontosabb, amit fejlesztés nélkül mi magunk is megtehetünk, hogy linkelünk! Ha eredményeket akarunk, mindig lássuk el linkekkel a cikkeket, mert a Google csak azokat a bejegyzéseket és oldalakat tudja megtalálni, amelyeket valahol, valahová bekötöttek a neten.
2017-05-09

Így támogathatja céged kereskedelmi stratégiája a SEO-t

Sok problémánk lehet abból, ha nem ismertetjük megfelelően kereskedelmi stratégiánkat a SEO-szakembereinkkel. De miért is fontos, hogy a kereskedelmi a stratégia fontos része legyen a SEO-zásnak? Összegyűjtöttünk öt olyan tipikus esetet, amiből problémánk adódhat, nézzük melyek is ezek és mi lehet a megoldás!
2017-04-21

Ilyen cikkekkel lehet hatékonyan SEO-zni!

Weboldalunk legfontosabb, kiemelt tartalmairól lesz szó az alábbiakban, amelyekre mint sarokkövekre támaszkodhatunk a keresőoldalakon. Ezek azok az írások, amelyekre a legbüszkébbek vagyunk. Ezek reflektálnak az üzleti tevékenységünkre, megfogalmazzák azt, hogy mi a célunk, küldetésünk. Nagyon alaposan, igényesen megírt anyagokról van szó, amelyeket a keresőoldalakon a lehető legmagasabb pozícióban akarunk látni.
2017-04-12

Agresszív (pop-up) hirdetésektől védi a mobilozókat a Google

Keményen fellép idén január óta a Google az általa zavarónak minősített pop-up hirdetésekkel szemben. A mobil eszközökről indított keresések esetében jelentősen hátra rangsorolja ugyanis a találati listában azokat az oldalakat, amelyek - a keresőoldal logikája szerint -  zavarónak minősített egész oldalas interstitial hirdetéseket jelenítenek meg.
2015-03-18

Nincs többé Google PageRank?

A Google nemrég bejelentette, hogy a PageRank eszköztár (toolbar) a továbbiakban nem lesz frissítve. Joggal merült fel sokunkban a kérdés, hogy akkor ezentúl a PageRank érték nem is fog számítani a rangsor kialakításánál?
2014-12-19

7 egyszerű lépés, keresőoptimalizálás okosan!

A keresőoptimalizálás sosem lesz egyszerű, ahogy a Google fejleszti saját SEO algoritmusait, és ahogyan egyre másra jönnek az updateek úgy kell alkalmazkodnia a keresőoptimalizálásban jártas szakembereknek is.
2014-11-02

4 SEO és Analitikai eszköz amit érdemes kipróbálni

Cikkünk néhány hasznos keresőoptimalizálási és konverzió javítási eszközt mutat be, weboldal fejlesztéshez vagy webáruház készítéshez, illetve a készítési fázis után bevétel növeléshez.

Add meg a számod, visszahívunk:

Szakértőnk rád vár.

Hívj most, előzd meg versenytársaid.