Web design
Google top 10?
Nem lehetetlen!
Azonban minden weboldal / webáruház esetében ez más más idő alatt érhető el. A SEO egy folyamatos munka, de ne aggódj azért vagyunk, hogy segítsünk!
SEO? Mi az a keresőoptimalizlás?
A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimization, azaz SEO) a weblap keresőmotorokban való megjelenésének javítását jelenti “organikus” avagy nem fizetett keresési eredményekben. Általánosságban minél előbb, azaz jobban rangsorolva a találati oldalon és többször jelenik meg egy oldal a találati listában, annál több látogatást szerez a kereső használóitól. A SEO különböző területeket célozhat meg, mint például a képkeresés, videókeresés, helyi keresés vagy tudományos keresés,[1] újságcikk-keresés avagy iparág-specifikus keresés.
A keresőoptimalizálás során az organikus, tehát a nem fizetett keresési eredményekre koncentrálunk.
Emellett a fizetett hirdetések a Google PPC (Pay-Per-Click) kategóriába tartoznak. Itt azért fizetünk, hogy adott kifejezésekre a mi tartalmunk jelenjen meg jó helyen a hirdetések között. Ezt gyakran szokták SEA-nak is, vagy Search Engine Advertisingnak is hívni.
A két kategória együtt alkotja a SEM-et (Search Engine Marketing) vagyis a Keresőmarketinget.
Azt tehát érdemes látni, hogy a SEM nem más, mint SEO + PPC. Ezt nagyon sokan keverik, és a PPC-t is a SEO részeként tekintik.
A Google a világ legnagyobb keresője, ezért most kifejezetten csak erről lesz szó, de ezek az alapok igazak a többi nagy keresőre (Yahoo, Bing, DuckDuckGo), vagy akár a többi tematikus keresőre is (Youtube SEO, LinkedIn).
A keresőoptimalizálás alapjai
Azt, hogy egy kifejezésre egy weboldal hányadik helyen szerepel, azt sok tényező befolyásolja. Ezek közül jelenleg ez tekinthető a 3 legfontosabb csoportnak:
- Mennyire jól van felépítve technikailag az oldal? (technikai SEO)
- Mennyire van jól megírva adott kulcsszóra / kifejezésre / témára a tartalom az oldalon? (on-page, tartalmi SEO)
- Hány egyéb weboldal hivatkozik arra a weboldalra / tartalomra, mint hiteles forrásra? (off-page SEO)
Ezeken kívül persze számos egyéb tényező szerepet játszik vagy játszhat a Google rangsorolásánál (pl. a RankBrain algoritmus, a domain életkora stb.), de ez a 3 kategória határozza meg alapvetően egy oldal helyét.
A keresőoptimalizálást ez alapján erre a 3 fő részre érdemes bontani:
- technikai SEO
- on-page SEO / on-site SEO / belső SEO (tartalmi, szövegírási dolgok)
- off-page SEO / off-site SEO / külső SEO (backlinkek, hivatkozások más oldalakról)
Szeretnéd a weboldalad az első 10-ben látni?
Neked is sikerülhet...
Keresőoptimalizálás ára
A keresőoptimalizálás ára sok tényezőtől függ, ha olyan kulcsszavakra szeretnél előre kerülni amelyekre nagy a verseny, sokan szeretnének előre kerülni akkor több munkát, nagyobb odafigyelést és több időt igényel.
A weboldal tartalma számít?
Sokat. Nagyon is sokat, ezért erre fogsz a legtöbb időt, energiát és ezzel együtt pénzt fordítani. Tartalmat kell építened.
Megéri?
Korántsem mindenkiek éri meg. Számltalan más módszer van a marketingben amivel ügyfelekre / vásárlókra tehetsz szert.
Folyamatos munka?
Ha a megszerzett poziciókat stabilan akarod, és szeretnéd megtartani akkor bizony igen. Folyamatos munka és odafigyelést igénylő feladat. De meghozza gyümölcsét.
A konkurencia harc márpedig számít....
Mert...
- Egyáltalán nem mindegy hogy 100 találattal vagy 100 000 000 találattal versenyzel-e az adott kulcsszóra. Például a "dugulás elhárítás" keresésre talán a legnagyobb a verseny magyarországon.
- A konkurensek befeketett munka mennyisége sem elhanyagolható szempont. Olyan ez mint egy forma 1-es futam. A jobb istálló - és az ügyesebb pilóta - együtt győzhet.
Ha nagyon magas a várható költség akor is megéri-e betartani a keresőoptimalizálás alapelveit?
IGEN
Határozottan igen mert ha nem tartod be akkor sosem fogy még az első 20-ba sem bekerülni. Fontos azonban, hogy tudd nem biztos neked harcolnod kell az első 10 helyért. Korántsem biztos, hogy erre kell összpontosítani az erőforrásiadat.
DE ennek ellenére az alapelveket tartsd be. Mindenképp, mert hosszútávon ez a járható út.
Azoknak nem érdemes erőforrás pazarolni a SEO-ra akik olyan megoldásokat nyújtanak amelyekre a felhasználók nem – vagy nem a google-ban – keresnek rá.
Vagy az emberek még nem ismerik ezért nem is keresnek rá…
Ellenben mivel ezekben az esetekben kicsi a “harc” a helyekért már az alapelvek betartásával is előkelő helyet szerezhetsz.
Ki a fontosabb a Google, vagy a felhasználó?
Nos a válasz sokkal egyszerűbb, mint azt gondolnád.
A felhasználóknak kell megfelelned, nem a Google-nak!
SEO
Keresőoptimalizálás
A seo előnyei?
- az emberek szívesebben kattintanak az organikus találatokra,
- hitelesebbnek, relevánsabbnak találják őket
- A felhasználók jelentős része átsiklik a fizetett hirdetéseken és inkább az organikus találati listát vizsgálja
- Sok weboldal számára a kereső a fő forgalmi forrás
- Alacsonyabb hirdetési költségeid lesznek, ha csak ezt használod akkor főleg.
Mikor nem jó választás a seo?
- Amikor szűk a költségvetés
- Túl szűkre szabott az időkeret
- Amikor sok a hirdetés a találatok felett
- Rossz kulcsszavakra akarsz jó helyezést
- Új a terméked vagy szolgáltatásod
- Ha nem vállalod be a bizonytalanságát
- Ha csak az első hely a megfelelő
- Ha a konverzió az elsődleges
- Nem alkalmazhatsz a/b teszteket
SEM (Adwords hirdetések)
Fizetett hirdetések
Mikor jó választás a SEM (PPC)?
- ha azonnal szeretnél potenciális látogatókat
- egy olyan pillanathoz érkezel, amikor feltétlenül jelen akarsz lenni a keresőben,
- gyorsan láthatóvá akarsz válni,
- van egy kampányod, egy aktuális dolog, amit most kell megmutatni az embereknek,
- esetleg még egészen új a weboldalad.
Mikor nem jó megoldás a ppc?
- a hirdetéseket gyakran csak átugorják. ráadásul sokan használnak már reklámblokkolókat, melyek kiszűrik az Adwords-hirdetéseket is.
- Ha magad csinálod, de nem értesz hozzá
- Ha hosszú távú eredményeket akarsz a befektetésedért
- Ha nincs elég pénzed
- Kevesebb kontroll a tartalom felett
- Egyre nehezebben megy, egyre nőnek a hirdetési költségek
Segítség kell? Ne habozz keress minket!
ÍGY DOLGOZUNK
MIÉRT SZERETNEK MINKET ÜGYFELEINK?
Az aktuális versenytársaid weboldalait megnézzük, elemezzük őket, majd meghatározzuk miben lehetsz jobb. Eztán készítünk neked egy klasszisokkal menőbb weboldalt!
Csapatmunka
Nem önnáló feladatokban, hanem komplex marketing megoldásokban gondolkodunk. Ennek sikerét profi on-line szakértőink és szakembereink összehangolt munkája biztosítja.
Valódi sikertörténetek
A WebstartConsultingot konkrét igénnyel kerestük meg, a feladatot viszonylag rövid határidőn belül kellett teljesíteniük. Rendkívül rugalmasan és gyorsan reagáltak kéréseinkre, profi támogatást nyújtottak, így webáruházunkat a megadott határidőre el tudtuk indítani. Tapasztalatuk, ötleteik, javaslataik nagyban hozzájárultak webshopunk sikeréhez.
Wagner Lívia
Jungheinrich Hungária Kft.Már több mint egy éve dolgozunk együtt a WebStartConsulting.hu csapatával és csak pozitív benyomásaink vannak. Elképesztő proaktivitás és ügyfélközpontúság jellemzi őket. Mindig van megoldásuk a problémára és én gyakran érzem úgy, hogy olyan elhivatottsággal dolgoznak, mintha részesedésük lenne a cégünkben.
Feil Adrien & Feil Bernadett
BioangelicaA legügyesebb, és legprofibb csapat, akikkel eddig az online térben dolgozhattunk. Dinamikusak, segítőkészek, és mindig ott vannak, ha szükség van a munkájukra. Maradjon ez mindig így, mert ez az egyik legfontosabb része a tetteiteknek, melyekkel a sikert elértétek!
Segesváry Attila & Evelin
Origami-Bikini Kft.Teljes mértékben elégedett vagyok a munkátokkal. Olyan problémákat is megoldottatok, amiről nem is gondoltam volna, hogy sikerül. Bármilyen kérésem lehet, mindent meg tudtok valósítani. Köszönöm!
Kovács Zsuzsi
Üzletvezető - Palotagumi Trade Kft
Készen állsz erre?
Készen állsz erre?
Szakértőnk rád vár.
Hívj most, előzd meg versenytársaid.
- 16 év szakmai tapasztalat
- 100+ sikeres projekt
- Örökélet garancia