Mit tegyél, ha minden elkészült, azaz kész a webáruház?

Miről esett szó eddig?

Előző cikkünkben említettük, mire kell figyelni egy webáruház fejlesztés kapcsán a tervezésnél. Megtudhattad, hogyan zajlik – nálunk – egy netes projekt (webáruház fejlesztés, weboldal készítés) tervezési folyamata. Ízelítőt kaphattál abból milyen kérdéseket kell tudni megválaszolnod ahhoz, hogy a projekt esélyesebben legyen sikeres. A következő cikkben halványan megmutattuk, melyek a tervezési fázis legfontosabb elemei, részletei és kérdései. Ezután megtudhattad, milyen az ha kész a webáruház, de nincs hozzá tartalom…

Természetesen ahány projekt annyi fajta teendőd lesz, ezért ajánlatos szakértő segítségét igénybe venni. Hiszen ő pontosan tudja mire kell figyelni egy-egy projekt kapcsán. De lássuk mi történt ezután.

Mit tegyél, ha minden elkészült?

Indítsd el a marketing gépezetet, azaz irányítsd és hozd a látogatót a webáruháadba. Természetesen a Google nagy segítségedre lesz, de ne ábrándozz gyors sikerről, mert a keresőben előre kerülni idő. Méghozzá nem is kevés idő, így olyan megoldásokat kell találnod, amelyek egyből releváns látogatókat hoznak a webáruházadba. Mi a következő módszereket vettük előre. Elsőként a termékgyűjtő oldalakra (árukereső.hu, árgép.hu) regisztráltuk be a termékeket és magát a webáruházat. Ezt minden webáruház számára erősen ajánlom. Második lépésben a Google AdWords segítségére, a benne rejlő lehetőségekre támaszkodtunk.  Magyarország egyik legnagyobb AdWords és SEO szakértő csapatát kértem fel. A stratégiai partnerem a klikkmania.hu csapata segített összeállítani Péter számára az ideális AdWords kampányt. Ezekkel a módszerekkel a megfelelő és releváns felhasználók kezdtek érkezni a webáruház felületére…

2015.07.17-én megérkezett a hosszas munka első gyümölcse!

Az első megrendelés a webáruházban ezen a napon történt, természetesen pezsgőt bontottunk és ünnepeltünk. Azonban a munka eztán sem állt meg. Ha webáruházat készítesz, olyan mintha gyereket szülnél, csak kevesebb vérrel jár. Viszont ugyanúgy  fel kell nevelni, gondoskodni kell róla nap, mint nap.

Az első megrendelés után…

Az első vásárlás után sem állt meg a munka, jelenleg is havonta több mint 60-100 munkaórát töltünk azzal, hogy a webáruházban megfelelő mennyiségű és minőségű termék legyen, megfelelő és érdekes blog posztok legyenek, és nem utolsó sorban minden apróbb technikai hibát, ami még benne maradt javítsunk. Közel 50-100 apróbb hibát javítottunk az óta és fogunk eztán is. Együttműködésünk sikeres és töretlen, bízom benne, hogy Péter is így vélekedik.

tickReméljük cikksorozatunk érdekes volt, egy igen komoly munkán vagyunk túl. Bízom benne, hogy számodra is tartogatott hasznos információkat. A következő cikksorozat egy, sőt nem is egy, hanem kettő webáruház felújításról fog szólni. Tarts velünk a következő héten is…

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

3 × 4 =

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..