Weboldaltervezésnél elsősorban a főoldal vagy a landing page kapja a nagyobb hangsúlyt, az aloldalak kialakítására viszont nem fordítanak akkora figyelmet. Ha több aloldallal rendelkező website-ot működtetünk, amelyek kifejezetten vevőszerzésre irányulnak, akkor érdemes tisztában lennünk vele, hogyan lehet elérni a látogatóknál, hogy ne csak a landing page-en időzzenek, hanem a többi oldalon is. S ha már időznek, akkor hogyan vehetjük rá őket, hogy sikeres konverziót végezzenek.
A landing oldalak elkészítésénél vagy a konverzió optimalizálásánál (CRO) legfőbb szempont, hogy elnyerjük a vevők figyelmét. Erre jó lehet, ha speciális, egyénre szóló ajánlatokat helyezünk el, vagy ha már létező tartalmakból állítunk össze anyagokat és feliratkozás után elérhetővé tesszük. Ilyenek lehetnek, többek között a termék útmutatók vagy tudásmenedzsment tartalmak.
Mivel nem elég, ha csupán a főoldal vagy a landing page generálja a forgalmat, a szakemberek azt javasolják, hogy érdekes tartalmakkal tartsuk fent az ügyfelek figyelmét. Az ilyen tartalmakat pedig úgy állítsuk össze, hogy a többi aloldalra is mutassanak. A figyelem fenntartásának másik legfontosabb paramétere, hogy néhány másodperc alatt átjöjjenek az üzenetek, ellenkező esetben a felhasználók hamar továbbállnak.
A vevővélemények bizalmat keltenek az emberekben a cég és a termékek iránt. A vásárlók pedig jobban elfogadnak bármit, ha igazolva látják, hogy másnak is tetszik. Állítólag a fotókkal kiegészített vélemények teljesítenek a legjobban, de a videós esettanulmányok és az egyszerű statisztikák is, illetve referenciaként feltüntetett ügyfél logók is jól szerepelnek.
Kell a weboldalra, akárcsak a landing oldalra call to action (CTA), amely tartalma attól függ, hogy mi a weboldal tevékenységi köre. A cselekvésre buzdító tevékenységeket oda érdemes elhelyezni, ahol a látogatók tekintete jár (érdemes szoftveresen elemezni), például a weboldal második sorába jobbra vagy balra.
A jól felépített weboldalon eredményes konverziós arányok érhetők el, mivel a felhasználó elvégzi a vásárlást, a hírlevél feliratkozást, azaz bármit, ami közvetlen bevételt generál. A konverzió fogalmát azonban eltérő módon értelmezik a marketingesek, a hirdetők és a tartalomtulajdonosok. Egy online kereskedő számára a sikeres konverzió az, ha egy másik oldalon elhelyezett banner hirdetésre kattintva megvásárolják a hirdetett terméket. Egy tartalomorientált oldalon azonban az a konverzió, ha a látogató feliratkozik a hírlevélre, regisztrál az oldalra vagy letölt egy szoftvert. Minden weboldal esetében tehát az a legfontosabb cél, hogy az oldalra érkező látogató elvégezze az előre meghatározott konverziót.
6328 Dunapataj, Gábor Áron utca 37.
https://webstartconsulting.hu/
e-mail: info@webstartconsulting.hu
Mobil: (+36-30) 516-2793
Adatkezelési nyilvántartási szám:
NAIH-82919/2015.
A WebStart Consulting azért jött létre, hogy Weboldal és webáruház készítéssel foglalkozzon Budapesti és Országos ügyfelek számára. Csapatunk 10 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik weboldal fejlesztés és webáruház készítés terén, így tanácsadással is foglalkozunk. A weboldal fejlesztés és webáruház készítés során az egyedi igényeidet maximálisan figyelembe vesszük, és projektmenedzserünk kiemelt figyelemben részesít.
Made with ❤ by Webstartconsulting
Hívj most, előzd meg versenytársaid.