mobilra optimalizálás

5 tipp a weboldal mobilra optimalizálásához

A mobilon történő vásárlás a web shopok jövője, hiszen az emberek egyre inkább nem csak információ szerzésre használják a mobiltelefonjukat, hanem most egyre inkább növekszik a mobilon leadott webáruház vásárlások száma is. Viszont ami a vásárlóknak egyre kényelmesebb lenne, egyre nagyobb fejtörést okoz a weboldal s webáruház tulajdonosoknak. Ami egyre nagyobb fejtörést okoz a weboldal s webáruház tulajdonosoknak az a weboldal mobilra optimalizálás. A fejtörést a mobilra optimalizálás során leginkább a régi weboldalak elavult technológiája okozza. Az elmúlt években a cégek elég sok pénzt és időt fordítottak a weboldaluk, webáruházuk fejlesztésére ám most az utóbbi 2 évben – a robbanás szerű okos telefon növekedés miatt – szükséges lenne mobilra optimalizált weboldal!

Ha nincs meg a megfelelő tudásod a mobil weboldal kialakításához akkor se aggódj, a meglévő weboldalad átalakítása mobil baráttá nem olyan bonyolult – viszont szükséged lesz útmutatásra, hogy ez a folyamat sikeres legyen.

5 irányelv melyet érdemes követni

1. Légy céltudatos!

Amikor belekezdesz a weboldalad mobilra konvertálásába, mindenképp legyenek határozott elképzeléseid a mobil kinézetről. Célszerű több mobilra optimalizált weboldalt átnézni, és felkutatni azokat a megoldásokat melyeket a sajátodban is szeretnél látni majd.

2. Legyen optimalizálva!

A desktop weboldalak és a mobil weboldalak között nem csak a képernyő mérete a különbség. A mobil weboldal letöltési sebessége is igencsak fontos, hiszen gyorsuló világunkban senki nem szeret várni. Az oldal betöltésére sem.

3. Teszteld!

A mobilra optimalizált weboldalakat elkészülésük után épp úgy le kell tesztelni mint a desktop társaikat. Tehát kattints végig mindent, próbálj ki mindent és minden funkciót. Legyen minden a helyén, legyen könnyű olvasni és használni azt.

4. Légy vizuális – és körültekintő

Azt mindenképp érdemes szem előtt tartani, hogy a mobil felületek cseppet kisebbek mint a desktop képernyők, így a legtöbb design elem mobilon túlságosan sok lenne mobil felületen. Ezért érdemes úgy tervezni a mobil felületet, hogy a tartalom kapjon több szerepet, és a design-t jelentősen vissza fogni. A responzive weboldal más szemléletet igényel, mint a hagyományos, cserébe minden eszközön megfelelő kinézetet biztosít.

5. Kereső optimalizálj (SEO – SEM)

Optimalizáld a tartalmakat a keresők számára mobilon is. Azt is tartsd szem előtt, hogy a keresők szeretik a friss és releváns tartalmakat, így célszerű gyakran frissíteni a weboldal tartalmát. A tartalom marketingé a jövő, és ez most a trend. Köszönhető a Google frissítéseinek a kereső algoritmust tekintve.

 

Vedd fel velünk a kapcsolatot és segítünk!

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

18 + tizenhét =

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..