Túl kevés a látogató? Vagy van elég, de kevesen vásárolnak, küldenek üzenetet?

Hirdetésein kielégítő mennyiségű forgalmat észlel, ugyanakkor a ténylegesen vásárló vagy feliratkozó emberek száma már korántsem olyan tetszetős? Elkészült a weboldala.  Már csak egy probléma van: Túl kevés a látogató? Egy weboldal konverziós aránya sok apró tényező függvénye, ha szeretné megtudni, hogyan növelheti hatékonyságát keressen fel engem, és segítek!

A Konverziókövetés segítségével megtudhatod, hány ember hajt végre tényleges vásárlást vagy feliratkozást (ezeket a műveleteket hívjuk “konverzióknak”), miután a webhelyére jutott. Ennek az adatnak az ismeretében többféle módon javíthatunk a weboldalad, webáruházad konverziós arányán, például szorosabban kapcsolódó kulcsszavakat és kizáró kulcsszavakat határozhatunk meg.

A-B tesztek megvalósítása

Egy weboldal hatékonyságát nem csak a kampányokon mérhető konverziók adják. Egy egy felület módosítása után sokkal jobban megvalósíthatja az számára kitűzött célt (konverzió javítás ez is). Ezeket a módosításokat mérhetően A-B tesztek révén lehet a legjobban megoldani.

A siker nyomon követése a Konverziókövetéssel

Konverzió javításMég a weboldal készítés előtt, vagy mielőtt nagy ívű változásokat hajtanánk végre a weboldaladon, előtte nem árt megnézni, hogy jelenleg mennyi megrendelést vagy vásárlást generálnak a hirdetéseid. A egy átlagos kampány megmutatja, hány megjelenítést és kattintást érsz el a hirdetéseiddel – de nem lenne még jobb, ha azt is meg tudnánk mondani, hogy  hány konverziót értél el? Nos, erre is kínálunk megoldást – mégpedig a Konverziókövetés révén.

A Konverziókövetés beállítását követően meg tudjuk nézni, milyen hatékonyak a kampányaid, miután módosításokat hajtottunk végre rajtuk. Ha például végrehajtunk valamilyen módosítást egy kampányban, majd azt tapasztaljuk, hogy a konverziós arány emelkedik, akkor az arra utal, hogy a módosítás hatására a kampány teljesítménye javult.

Ha tudjuk követni a konverziókat, akkor a konverziós arány javítására koncentrálhatunk.

A konverzió javítás egy igen lassú és átgondolt folyamat, ezért nem jár túl sok költséggel sem! Viszont az eredménye annál nagyobb haszonnal kecsegtet. Gondoljunk csak bele a látogatók 0,5%-a vásárol vagy küld ajánlat kérést, ha ezt meg tudjuk duplázni akkor az pont 2x annyi potenciális ügyfél vagy bevétel. A konverzió javítás jelentős forgalom növekedést eredményezhet, ha van elég látogató. Ingyenes konzultáció során segítünk bevételeid növelésében.

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone