Túl kevés a látogató? Vagy van elég, de kevesen vásárolnak, küldenek üzenetet?

Hirdetésein kielégítő mennyiségű forgalmat észlel, ugyanakkor a ténylegesen vásárló vagy feliratkozó emberek száma már korántsem olyan tetszetős? Elkészült a weboldala.  Már csak egy probléma van: Túl kevés a látogató? Egy weboldal konverziós aránya sok apró tényező függvénye, ha szeretné megtudni, hogyan növelheti hatékonyságát keressen fel engem, és segítek!

A Konverziókövetés segítségével megtudhatod, hány ember hajt végre tényleges vásárlást vagy feliratkozást (ezeket a műveleteket hívjuk “konverzióknak”), miután a webhelyére jutott. Ennek az adatnak az ismeretében többféle módon javíthatunk a weboldalad, webáruházad konverziós arányán, például szorosabban kapcsolódó kulcsszavakat és kizáró kulcsszavakat határozhatunk meg.

A-B tesztek megvalósítása

Egy weboldal hatékonyságát nem csak a kampányokon mérhető konverziók adják. Egy egy felület módosítása után sokkal jobban megvalósíthatja az számára kitűzött célt (konverzió javítás ez is). Ezeket a módosításokat mérhetően A-B tesztek révén lehet a legjobban megoldani.

A siker nyomon követése a Konverziókövetéssel

Konverzió javításMég a weboldal készítés előtt, vagy mielőtt nagy ívű változásokat hajtanánk végre a weboldaladon, előtte nem árt megnézni, hogy jelenleg mennyi megrendelést vagy vásárlást generálnak a hirdetéseid. A egy átlagos kampány megmutatja, hány megjelenítést és kattintást érsz el a hirdetéseiddel – de nem lenne még jobb, ha azt is meg tudnánk mondani, hogy  hány konverziót értél el? Nos, erre is kínálunk megoldást – mégpedig a Konverziókövetés révén.

A Konverziókövetés beállítását követően meg tudjuk nézni, milyen hatékonyak a kampányaid, miután módosításokat hajtottunk végre rajtuk. Ha például végrehajtunk valamilyen módosítást egy kampányban, majd azt tapasztaljuk, hogy a konverziós arány emelkedik, akkor az arra utal, hogy a módosítás hatására a kampány teljesítménye javult.

Ha tudjuk követni a konverziókat, akkor a konverziós arány javítására koncentrálhatunk.

A konverzió javítás egy igen lassú és átgondolt folyamat, ezért nem jár túl sok költséggel sem! Viszont az eredménye annál nagyobb haszonnal kecsegtet. Gondoljunk csak bele a látogatók 0,5%-a vásárol vagy küld ajánlat kérést, ha ezt meg tudjuk duplázni akkor az pont 2x annyi potenciális ügyfél vagy bevétel. A konverzió javítás jelentős forgalom növekedést eredményezhet, ha van elég látogató. Ingyenes konzultáció során segítünk bevételeid növelésében.

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email