Megtanítunk tartalmat írni, hogy első legyél a keresőben

A kérdés igen nehéz, hiszen a keresők folyamatosan fejlődnek. A Google keresője kiváltképp a releváns tartalmakra szeret koncentrálni ráadásul Magyarországon szinte kizárólagos piaca van.

Összefoglaltuk számodra, hogy mire van szükséged a tökéletes tartalomhoz:

  • Ütős, figyelemfelkeltő és kihagyhatatlan címsor, amely kattintásra ösztönöz.
  • Jól megírt tartalom, melyet élvezetes olvasni.
  • Emlékezetes, releváns tartalmak az olvasóknak.
  • A jó tartalom eléri a célját, és mindig egy ígérettel kezdődik. Ebben a posztban például a cím máris egy ígéret. A lényeg, hogy az olvasó tudja, hogy mire számíthat, és hogy hogyan kell csinálni jól azt, amiről a cikk szól.
  • A jó tartalmadhoz vélhetően az olvasók hozzászólnak, és kérdeznek. Ez pedig számodra további előnyöket tartogat. Főként, ha a cikkben lévő tartalom nyomán felmerül az olvasóban egy-egy téged is előrevivő jó kérdés.
  • A tartalom megosztást vált ki az olvasókból, vagy bármilyen más cselekvést, ami segíti a tartalom terjedését.

Végül és nem utolsó sorban a tartalmaidat mindig az aktuális keresőoptimalizálási trendeknek megfelelően alakítsd..
A google számára fontos, hogy az olvasók megtalálják azt, amire rákeresnek, és hogy a keresési találat a problémájukról illetve az arra kapható megoldásról szóljon.

A következő infógrafika (bár angol) jól összefoglalja, hogyan készíts olyan tartalmat, amely természetes találatokhoz vezet…

How-to-create-content-that-drives-LOTS-of-organic-traffic

0 válaszok

Hagyjon egy választ

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

5 × 2 =

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..