Előző cikkünkben említettük, mire kell figyelni egy webáruház fejlesztés kapcsán a tervezésnél. Megtudhattad, hogyan zajlik – nálunk – egy netes projekt (webáruház fejlesztés, weboldal készítés) tervezési folyamata. Ízelítőt kaphattál abból milyen kérdéseket kell tudni megválaszolnod ahhoz, hogy a projekt esélyesebben legyen sikeres. A következő cikkben halványan megmutattuk, melyek a tervezési fázis legfontosabb elemei, részletei és kérdései. Ezután megtudhattad, milyen az ha kész a webáruház, de nincs hozzá tartalom…
Természetesen ahány projekt annyi fajta teendőd lesz, ezért ajánlatos szakértő segítségét igénybe venni. Hiszen ő pontosan tudja mire kell figyelni egy-egy projekt kapcsán. De lássuk mi történt ezután.
Indítsd el a marketing gépezetet, azaz irányítsd és hozd a látogatót a webáruháadba. Természetesen a Google nagy segítségedre lesz, de ne ábrándozz gyors sikerről, mert a keresőben előre kerülni idő. Méghozzá nem is kevés idő, így olyan megoldásokat kell találnod, amelyek egyből releváns látogatókat hoznak a webáruházadba. Mi a következő módszereket vettük előre. Elsőként a termékgyűjtő oldalakra (árukereső.hu, árgép.hu) regisztráltuk be a termékeket és magát a webáruházat. Ezt minden webáruház számára erősen ajánlom. Második lépésben a Google AdWords segítségére, a benne rejlő lehetőségekre támaszkodtunk. Magyarország egyik legnagyobb AdWords és SEO szakértő csapatát kértem fel. A stratégiai partnerem a klikkmania.hu csapata segített összeállítani Péter számára az ideális AdWords kampányt. Ezekkel a módszerekkel a megfelelő és releváns felhasználók kezdtek érkezni a webáruház felületére…
Az első megrendelés a webáruházban ezen a napon történt, természetesen pezsgőt bontottunk és ünnepeltünk. Azonban a munka eztán sem állt meg. Ha webáruházat készítesz, olyan mintha gyereket szülnél, csak kevesebb vérrel jár. Viszont ugyanúgy fel kell nevelni, gondoskodni kell róla nap, mint nap.
Az első vásárlás után sem állt meg a munka, jelenleg is havonta több mint 60-100 munkaórát töltünk azzal, hogy a webáruházban megfelelő mennyiségű és minőségű termék legyen, megfelelő és érdekes blog posztok legyenek, és nem utolsó sorban minden apróbb technikai hibát, ami még benne maradt javítsunk. Közel 50-100 apróbb hibát javítottunk az óta és fogunk eztán is. Együttműködésünk sikeres és töretlen, bízom benne, hogy Péter is így vélekedik.
Reméljük cikksorozatunk érdekes volt, egy igen komoly munkán vagyunk túl. Bízom benne, hogy számodra is tartogatott hasznos információkat. A következő cikksorozat egy, sőt nem is egy, hanem kettő webáruház felújításról fog szólni. Tarts velünk a következő héten is…
6328 Dunapataj, Gábor Áron utca 37.
https://webstartconsulting.hu/
e-mail: info@webstartconsulting.hu
Mobil: (+36-30) 516-2793
Adatkezelési nyilvántartási szám:
NAIH-82919/2015.
A WebStart Consulting azért jött létre, hogy Weboldal és webáruház készítéssel foglalkozzon Budapesti és Országos ügyfelek számára. Csapatunk 10 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik weboldal fejlesztés és webáruház készítés terén, így tanácsadással is foglalkozunk. A weboldal fejlesztés és webáruház készítés során az egyedi igényeidet maximálisan figyelembe vesszük, és projektmenedzserünk kiemelt figyelemben részesít.
Made with ❤ by Webstartconsulting
Hívj most, előzd meg versenytársaid.