A flash halálához 1 lépéssel közelebb, temetünk szeptember 1-én
2015-08-30Új hűsítő webáruház születése a nyári melegben
2015-10-08A kérdés igen nehéz, hiszen a keresők folyamatosan fejlődnek. A Google keresője kiváltképp a releváns tartalmakra szeret koncentrálni ráadásul Magyarországon szinte kizárólagos piaca van.
Összefoglaltuk számodra, hogy mire van szükséged a tökéletes tartalomhoz:
- Ütős, figyelemfelkeltő és kihagyhatatlan címsor, amely kattintásra ösztönöz.
- Jól megírt tartalom, melyet élvezetes olvasni.
- Emlékezetes, releváns tartalmak az olvasóknak.
- A jó tartalom eléri a célját, és mindig egy ígérettel kezdődik. Ebben a posztban például a cím máris egy ígéret. A lényeg, hogy az olvasó tudja, hogy mire számíthat, és hogy hogyan kell csinálni jól azt, amiről a cikk szól.
- A jó tartalmadhoz vélhetően az olvasók hozzászólnak, és kérdeznek. Ez pedig számodra további előnyöket tartogat. Főként, ha a cikkben lévő tartalom nyomán felmerül az olvasóban egy-egy téged is előrevivő jó kérdés.
- A tartalom megosztást vált ki az olvasókból, vagy bármilyen más cselekvést, ami segíti a tartalom terjedését.
Végül és nem utolsó sorban a tartalmaidat mindig az aktuális keresőoptimalizálási trendeknek megfelelően alakítsd..
A google számára fontos, hogy az olvasók megtalálják azt, amire rákeresnek, és hogy a keresési találat a problémájukról illetve az arra kapható megoldásról szóljon.
A következő infógrafika (bár angol) jól összefoglalja, hogyan készíts olyan tartalmat, amely természetes találatokhoz vezet…