Hogyan lehetséges, hogy míg egyes emberek vagy cégek posztjaira tömkelegével érkeznek kommentek és megosztások, addig mások úgy „kapargatják” össze a like-okat? Azért, mert sokan azt hiszik, hogy csupán maga a posztolás is elég ahhoz, hogy nagy számú rajongótábort tudhassanak maguk mögött. A siker egyik titka, hogy valódi kapcsolatba kerüljünk követőinkel, azaz személyes információkkal operáljunk és azonnali válasz kommentekkel reagáljunk. Esetleg működtessünk csoportokat vagy fórumokat.
A közösségi oldalakat szeretjük brand marketingre használni, hiszen egyik jellemzőjük, hogy mérhető az aktivitása. Segítségükkel lehetőség van megvizsgálni, hogy mit ér az adott termék és szolgáltatás, vagy maga a promotált személy. Ha mi magunk vagyunk a márka, akkor azt érdemes átgondolni, hogy miért akarunk szerepelni a nyilvánosság előtt és mit kezdünk majd egy több száz vagy ezer fős rajongótáborral.
A közösségi média csatornák a szöveges tartalom, a képek és a videók, illetve a fizetett hirdetések használatára tökéletesen alkalmas platform. A legnépszerűbb posztok azok, amelyek személyesek, esetleg betekintést engednek egy cég belső életébe. Illetve figyelemelkeltőek az eredeti grafikák – például a saját grafikonok vagy infografikák. Érdemes ügyelni arra is, hogy ne essünk túlzásba a tartalmak mennyiségét illetően, a túl sok tartalom zavaró lehet, ezért inkább a maximális minőségre törekedjünk.
Ha megvan a tökéletes tartalom, akkor kapcsolatot kell építeni cégekkel, véleményvezérekkel, akik tovább osztják a tartalmat, s így tovább. S itt jön a…
A megosztás a kapcsolatokról szól, azaz a felhasználók többnyire azért osztanak meg valamit, hogy érdekes vagy szórakoztató tartalmakat mutassanak másoknak. Érdemes tudni, hogy egy vizuális tartalomnak 40-szer nagyobb esélye van, hogy megosszák, mint más „egyszerűbb” tartalomnak.
nagyon fontos, hogy tisztában legyünk még azzal is, hogy milyen célközönségnek, milyen csatornán keresztül és milyen piacon mozgunk. Ha a fenti tanácsokat elfogadjuk, akkor – még ha picivel több energia is -, érdemes lehet megpróbálni, hátha bejön….
6328 Dunapataj, Gábor Áron utca 37.
https://webstartconsulting.hu/
e-mail: info@webstartconsulting.hu
Mobil: (+36-30) 516-2793
Adatkezelési nyilvántartási szám:
NAIH-82919/2015.
A WebStart Consulting azért jött létre, hogy Weboldal és webáruház készítéssel foglalkozzon Budapesti és Országos ügyfelek számára. Csapatunk 10 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik weboldal fejlesztés és webáruház készítés terén, így tanácsadással is foglalkozunk. A weboldal fejlesztés és webáruház készítés során az egyedi igényeidet maximálisan figyelembe vesszük, és projektmenedzserünk kiemelt figyelemben részesít.
Made with ❤ by Webstartconsulting
Hívj most, előzd meg versenytársaid.