2017-04-12

Agresszív (pop-up) hirdetésektől védi a mobilozókat a Google

Keményen fellép idén január óta a Google az általa zavarónak minősített pop-up hirdetésekkel szemben. A mobil eszközökről indított keresések esetében jelentősen hátra rangsorolja ugyanis a találati listában azokat az oldalakat, amelyek - a keresőoldal logikája szerint -  zavarónak minősített egész oldalas interstitial hirdetéseket jelenítenek meg.
2017-04-06

Felejtsük el a képgalériákat és rotálódó bannereket!

Nagyon sok oldal használ automatikusan rotálódó képgalériákat, mert jól néznek ki, emiatt pedig úgy tűnhet, auserek is szeretik ezeket a megoldásokat és hatékonyan lehet velük hirdetni is. A tények azonban egészen mások: az ilyen slideshow-k konverziógyilkos megoldások, ezért inkább felejtsük el őket!
2017-02-19

Hogyan növeljük a konverziót weboldalunkon?

Az e-kereskedelem az elmúlt néhány évben sokkal látványosabb forgalom-növekedést produkált, mint azt az elemzők jósolták. Az iparág szereplői tehát arra törekedtek, hogy webáruházaikat minél vonzóbbá és elérhetőbbé tegyék, s minél több konverziót váltsanak pénzzé. Mégis voltak olyan kereskedők, akik nem tudták megtartani vásárlóikat. Ennek oka lehetett, hogy nem pozicionálták a kulcsszavakat, azaz nem jó helyen szerepeltek a Google találati listáján vagy oldaluk átláthatatlan volt. Összeszedtünk néhány tippet, amelyek fontosak a vevőszerzéshez.
2017-01-20

2017-es trendek a web tipográfiában

Mint ahogy előző cikkünkben írtuk, 2017-ben összetettebb és bonyolultabb webdesign trendek körvonalazódnak, amelyben nagyobb szerep jut az „apróbb” feature-öknek is. A teljesség igénye nélkül mutatjuk a további hasznos kiegészítőket.
2017-01-04

2017-es trendek a webdesign és webáruházak terén

2016-ot még az egyszerű formák jellemezték, 2017-ben azonban bonyolultabb és összetettebb webdesign trendeket jósolnak. Csemegéztünk a lehetőségekből.
2016-11-07

Újabb Google-forradalom: mobil weboldalak a lista elejére

Ha a keresőóriás úgy dönt, hogy egy korszak lezárult, és ideje egy másikat kezdeni, akkor nem tehetünk mást, mint alkalmazkodunk. Márpedig éppen ez történik most: a Google bejelentette, hogy tesztelni kezdte keresőindexének egy olyan új változatát, ami a mobil oldalakat favorizálja, pontosabban a találati lista élére helyezi.
2016-06-21

Tippek, trükkök vevőszerzéshez

Weboldaltervezésnél elsősorban a főoldal vagy a landing page kapja a nagyobb hangsúlyt, az aloldalak kialakítására viszont nem fordítanak akkora figyelmet. Ha több aloldallal rendelkező website-ot működtetünk, amelyek kifejezetten vevőszerzésre irányulnak, akkor érdemes tisztában lennünk vele, hogyan lehet elérni a látogatóknál, hogy ne csak a landing page-en időzzenek, hanem a többi oldalon is. S ha már időznek, akkor hogyan vehetjük rá őket, hogy sikeres konverziót végezzenek.
2016-05-20

Megújult egy Magento webáruház

Érkezett egy felkérés, miszerint egy Magento webáruházat szeretne a tulajdonosa mobilra optimalizálni, vagyis responzive designt készíteni hozzá. A webáruház, a Magento Community Edition alapjaira épült még 2012-ben, és azóta sem nyúlt hozzá senki...
2016-03-15

Weboldal készítés, WordPress vagy Drupal, melyik lesz a megfelelő választás a projektemhez?

Amikor egy weboldalra, blogra vagy webes alkalmazásra van szükséged, amelyhez kell egy tartalomkezelő rendszer (CMS – Content Management System) minden esetben két nagy versenyzőről érdemes szót ejteni. Weboldalkészítés, WordPress vagy Drupal, melyik lesz a megfelelő választás?
2015-02-25

Weboldal felújítás során erre figyelj oda!

Elsőként vegyük sorra, hogy a weboldal felújítás milyen “fajta” weboldalak esetében jöhet szóba. Weboldal felújítás szempontjából a weboldalakat most osszuk 3 nagy csoportra:
gdpr-image
Ez a weboldal cookie-kat használ a felhasználói élmény javítása érdekében. A webhely használatával elfogadod adatvédelmi irányelveinket.
Részletek

Add meg a számod, visszahívunk:

Szakértőnk rád vár.

Hívj most, előzd meg versenytársaid.