Bejegyzés

Így lehet felturbózni a mobil oldalakat: AMP

Annak ellenére, hogy az AdWords hivatalosan még nem támogatja, máris rengeteg hirdető használ AMP mobil oldalakat landing page-ként, a gyorsabb válaszidő miatt. Elárulunk néhány trükköt, amelyek segítségével látványosan lehet javítani a konverzión az AMP oldalak segítségével.

Az élet minden területén előnyös lehet a gyors kiszolgálás – ha például fél órán belül megérkezik a pizzafutár, vagy soron kívül szállhatunk fel a repülőre – míg várakozni sok hasonló esetben idegesítő, bosszantó tud lenni. Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Webáruház felújítás – miért és hogyan?

A következő sorokban arra próbálunk röviden rávilágítani, hogy a webáruház felújítás ma már nem halogatható, legfőképpen akkor ha a következő állítások igazak a saját webáruházadra. Nem is egy, hanem egyből 2 konkrét példán keresztül mutatjuk be az okokat s indokokat.

A webáruház nem mobilra optimalizált

Ez különösen fontos hiszen ma már egy webáruház látogatottságának több mint 10% -át teszik ki a felhasználók mobil (mobiltelefon, tablet) eszközökről. A mi példánkban a webkazan.hu webáruházat vettük alapul, a látogatottsági adatokból látható egyértelműen a mobil látogatók száma. A másik példánk a pizzadicasa.hu, de ez a webáruház másik szempontból lesz jelentős, erről még később. Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Megújult egy Magento webáruház

Érkezett egy felkérés, miszerint egy Magento webáruház tulajdonosa szeretné azt mobilra optimalizálni, vagyis responzive designt készíteni hozzá. A webáruház, a Magento Community Edition alapjaira épült még 2012-ben, és azóta sem nyúlt hozzá senki, nem frissített rajta senki semmit. Amint átvizsgáltuk a Magento webáruház teljes rendszerét, hamar egyértelmű lett számunkra, hogy a responzive design mellett a második – ha nem az első – legfontosabb szempont a Magento frissítése lenne. Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Webáruház készítés vagy webáruház bérlés?

Webáruház készítés, webáruház bérlés, melyik jó neked? Komoly kérdés ez, amikor rászánod magad arra, hogy webáruházat nyiss, nagyon sok komoly döntést kell meghoznod. Ez komoly döntés, most elválik, hogy a webáruház bérlés vagy webáruház készítés mellett voksolsz. Ezen – kijelenthetjük stratégiai – döntések sorozata határozza meg a következő 2-3 éved sikerességét is. Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Mit tegyél, ha minden elkészült, azaz kész a webáruház?

Miről esett szó eddig?

Előző cikkünkben említettük, mire kell figyelni egy webáruház fejlesztés kapcsán a tervezésnél. Megtudhattad, hogyan zajlik – nálunk – egy netes projekt (webáruház fejlesztés, weboldal készítés) tervezési folyamata. Ízelítőt kaphattál abból milyen kérdéseket kell tudni megválaszolnod ahhoz, hogy a projekt esélyesebben legyen sikeres. A következő cikkben halványan megmutattuk, melyek a tervezési fázis legfontosabb elemei, részletei és kérdései. Ezután megtudhattad, milyen az ha kész a webáruház, de nincs hozzá tartalom…

Természetesen ahány projekt annyi fajta teendőd lesz, ezért ajánlatos szakértő segítségét igénybe venni. Hiszen ő pontosan tudja mire kell figyelni egy-egy projekt kapcsán. De lássuk mi történt ezután. Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Közel 4 heti munka végén… Majdnem kész egy webáruház

Miről esett szó korábban?

Előző cikkünkben említettük, mire kell figyelni egy webáruház fejlesztés kapcsán a tervezésnél. Megtudhattad, hogyan zajlik – nálunk – egy netes projekt (webáruház fejlesztés, weboldal készítés) tervezési folyamata. Ízelítőt kaphattál abból milyen kérdéseket kell tudni megválaszolnod ahhoz, hogy a projekt esélyesebben legyen sikeres. A következő cikkben halványan megmutattuk, melyek a tervezési fázis legfontosabb elemei, részletei és kérdései. Természetesen ahány projekt annyi fajta teendőd lesz, ezért ajánlatos szakértő segítségét igénybe venni. Hiszen ő pontosan tudja mire kell figyelni egy-egy projekt kapcsán. De lássuk mi történt ezután.

4 héttel a kezdés után

4 héttel a munka megkezdését követően elkészült a teszt verzió, a webáruház fejlesztés a tesztelési fázisba ért. Az elkészült számlázó rendszer integrációt kezdtük tesztelni, és közel 1-2 hét finomhangolás után kijelenthettük, a termékek hibátlanul felkerülnek a webáruházba. A webáruház adminisztrációs felületén lehet velük tovább dolgozni. A tesztelési fázisban kiderült még néhány turpisság, de ezeket sikerült megoldani. Vagy részünkről született megoldás, vagy a számlázó és készletnyilvántartó rendszer fejlesztői részéről. Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Az első lépések, megszületik a webáruház

Miről esett szó korábban?

Előző cikkünkben említettük, mire kell figyelni egy webáruház fejlesztés kapcsán a tervezésnél. Megtudhattad, hogyan zajlik – nálunk – egy netes projekt (webáruház fejlesztés, weboldal készítés) tervezési folyamata. Ízelítőt kaphattál abból milyen kérdéseket kell tudni megválaszolnod ahhoz, hogy a projekt esélyesebben legyen sikeres. 

A folytatásban…

Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Új hűsítő webáruház születése a nyári melegben

A mostani cikksorozatban egy webáruház születését mutatjuk be lépésről lépésre, egy egész cikksorozatot szánva a témának. Bízom benne, hogy számodra is sok hasznos információt találsz benne, és ha ilyesmire adod a fejed, akkor hasznodra válik mindez.

A cikksorozat végére látni fogod a legnagyobb feladatokat és ráébredsz arra, miért fontos, hogy ezen az úton egy szakember végig kísérjen, hogy elkerüld a buktatókat. Megmutatjuk neked, hogy mire figyelj oda, ha webáruház fejlesztésbe kezdesz. Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

7 szempont, amelyet fontolj meg webáruház nyitás előtt

Az internet olyan gazdasági lehetőségek előtt nyitotta meg a kapukat az elmúlt években, amelyre gondolni se mertünk volna előtte. Az internetes kereskedelem szárnyal, a webáruházak rekordokat döntögetnek, és még mindig nagyon olcsón érhetjük el az embereket. Kimaradnál ebből?

Az Internet előnyeit ügyesen kamatoztatva olyan életet építhetsz fel, és élhetsz, amilyenre mindig is vágytál. Gondoltál már arra, hogy de jó lenne nyitni egy boltot a sarkon, és ott kiváló kínálattal várni a betérőket? Biztosan, hiszen a legtöbb ember fejében megfordul ez a gondolat. Utána is számoltál esetleg a költségeknek? Ugye, hogy a felénél elment a kedved az egésztől… pedig nem kell lemondanod az álmairól, mert van megoldás. Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

741%-kal nőtt az internet felhasználók száma

Legdurvább becslések szerint a teljes földi népesség 42%-a képes elérni az internetet, így közel minden 3. embernek van internet hozzáférése. Persze nem minden statisztikának lehet hinni mert ha nézünk egy képzeletbeli falut, és ebben a faluban él egy 98 éves bácsi meg egy 4 éves kislány, akkor a falu statisztikailag nemzőképes. De vissza az eredeti témához, – elkanyarodva a morbid humortól – az internet felhasználók száma a világon 14 év alatt 741%-kal nőtt. Ez még akkor is meglepő szám ha országunk kicsinyke mint egy porszem ebben a gépezetben. Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email