Bejegyzés

Fordítsuk magunk felé a közösségi médiát

Hogyan lehetséges, hogy míg egyes emberek vagy cégek posztjaira tömkelegével érkeznek kommentek és megosztások, addig mások úgy „kapargatják” össze a like-okat? Azért, mert sokan azt hiszik, hogy csupán maga a posztolás is elég ahhoz, hogy nagy számú rajongótábort tudhassanak maguk mögött. A siker egyik titka, hogy valódi kapcsolatba kerüljünk követőinkel, azaz személyes információkkal operáljunk és azonnali válasz kommentekkel reagáljunk. Esetleg működtessünk csoportokat vagy fórumokat. Read more

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone

Hogyan legyen nagy forgalmú blogunk?

A keresések, megosztások, lájkolások világában elengedhetetlen a tartalommarketing, aminek egyik legfőbb oszlopa a blog. Márpedig a blog csak akkor ér valamit, ha látogatói is vannak. Mit tegyünk a forgalom növelése érdekében? Íme néhány tipp.

Gondolkodjunk az olvasó fejével

Read more

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone

Megtanítunk tartalmat írni, hogy első legyél a keresőben

A kérdés igen nehéz, hiszen a keresők folyamatosan fejlődnek. A Google keresője kiváltképp a releváns tartalmakra szeret koncentrálni ráadásul Magyarországon szinte kizárólagos piaca van.
Read more

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone

ingyenes stock fotó – 12 oldal ajánlata

Az UltraLinx által készített válogatásban 12 olyan oldalt találhatunk ahonnan teljesen díjmentesen lehet jó minőségű stock fotókat letölteni. Amikor egy új projektet tervezünk akkor a lehető legkevésbé számolunk azzal, hogyan fogunk tartalmat előállítani. Pedig a weboldal fejlesztés egyik legsarkalatosabb pontja a tartalom gyártás maga. Hiszen ezt a tartalom gyártást nem lehet csak úgy összecsapni 🙂 hanem bizony célszerű egy előre eltervezett marketing és kommunikációs stratégia mentén megtervezni a fonalat. Read more

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone