Bejegyzés

Így lehet felturbózni a mobil oldalakat: AMP

Annak ellenére, hogy az AdWords hivatalosan még nem támogatja, máris rengeteg hirdető használ AMP mobil oldalakat landing page-ként, a gyorsabb válaszidő miatt. Elárulunk néhány trükköt, amelyek segítségével látványosan lehet javítani a konverzión az AMP oldalak segítségével.

Az élet minden területén előnyös lehet a gyors kiszolgálás – ha például fél órán belül megérkezik a pizzafutár, vagy soron kívül szállhatunk fel a repülőre – míg várakozni sok hasonló esetben idegesítő, bosszantó tud lenni. Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Felejtsük el a képgalériákat és rotálódó bannereket!

Nagyon sok oldal használ automatikusan rotálódó képgalériákat, mert jól néznek ki, emiatt pedig úgy tűnhet, auserek is szeretik ezeket a megoldásokat és hatékonyan lehet velük hirdetni is. A tények azonban egészen mások: az ilyen slideshow-k konverziógyilkos megoldások, ezért inkább felejtsük el őket! Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Ha a weboldaladnak nincs SSL tanúsítványa, akkor bajban vagy!

A Google keresőóriás olyan bejelentést tett, amely egyfelől jó a felhasználónak, másfelől költséget jelent neked, mint honlap tulajdonosnak. A bejelentés lényege, hogy a jövőben jelezni fogja a Google Chrome, ha egy weboldal nem rendelkezik SSL tanúsítvánnyal. 

“Azért, hogy a felhasználók biztonságosan böngészhessenek, a Chrome a címsorban egy ikonnal jelzi a biztonsági szintet. Korábban a böngésző nem jelölte nem-biztoságosnak a HTTP kapcsolatot. 2017 január elejétől (56-os Chrome verziótól) azokat a HTTP oldalakat, amelyek jelszavakat vagy bankkártya információkat kérnek be, nem biztonságosnak jelöli – hosszútávon minden HTTP oldal így lesz jelölve.

Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Céges Weboldal kell minden cégnek! Biztos vagy ebben?

Volt egy időszak amikor mindenki azt hangoztatta “Céges weboldal kell” illetve, “Amelyik cég nincs fenn a neten az nem is létezik!”, és olyat is sokszor hallottam már, hogy “A céges weboldal a legfontosabb!”. Weboldal kell minden cégnek? Ha szerinted igen, akkor ebben nem értünk egyet. Ma már nem igaz az a felvetés, hogy minden cégnek weboldal kell. Az viszont igaz, hogy minden cég legyen fenn a neten, valamilyen formában. Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Weboldal készítés, WordPress vagy Drupal, melyik lesz a megfelelő választás a projektemhez?

Amikor egy weboldalra, blogra vagy webes alkalmazásra van szükséged, amelyhez kell egy tartalomkezelő rendszer (CMS – Content Management System) minden esetben két nagy versenyzőről érdemes szót ejteni. Weboldalkészítés, WordPress vagy Drupal, melyik lesz a megfelelő választás? A projekt kapcsán fontos szempont, hogy mekkora tartalomszerkesztői tapasztalata van ügyfelünknek, mennyi fejlesztői támogatás kell neki az új tartalmak elhelyezéséhez, a régi tartalmak frissítéséhez. Amikor a CMS rendszer testreszabásáról esik szó, fontos szempont itt is, hogy mekkora fejlesztői háttérmunkát igényel majd. Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Webfejlesztés bosszankodás nélkül?

Te jól ismered a saját szakmádat, üzletedet és a webfejlesztő is a sajátját. De ez még nem jelenti azt, hogy könnyű lesz kommunikálnotok egymással. Mire érdemes figyelni, hogy gördülékenyen menjen az együttműködés a webfejlesztés során?

A mai eszközökkel már bárki összebarkácsolhat magának egy honlapot – a kérdés csak az, hogy milyen lesz a végeredmény. Előbb vagy utóbb rá fogunk jönni, hogy ha jó weboldalt akarunk, akkor bizony szakemberrel kell dolgoztatni. Így viszont új típusú feladatok várnak ránk: például meg kell fogalmaznunk valaki más számára, mit is szeretnénk, ellenőrizni kell az elvégzett munkát, és át kell venni a kész honlapot. Ilyen helyzetben fel szokott merülni pár tipikus probléma, amelyekre jobb felkészülni. Lássuk, mik lehetnek ezek! Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Rossz hírünk van: Superman nem akar nálad dolgozni

Ha jó weboldalt szeretnél a cégednek, egyre kevésbé fogsz olyan szakembert találni, aki elhelyezkedik nálad, és egymaga megold mindent. Egy profi honlap csapatmunka. Csapatot pedig célszerűbb bérelni, mint felvenni. A profi honlap elkészítését nem bízhatod Superman-re, mert nem akar nálad dolgozni. Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

17 ok amiért érdemes egy weboldalt felújítani

weboldal felújításEgy korábbi weboldal felújításról szóló, rövidebb lélegzetvételű cikkben ígéretet tettünk arra, hogy az összes weboldal típus esetében írunk pár okot, amiért érdemes felújítani egy weboldalt vagy webáruházat. Azonban mielőtt belekezdenénk a weboldal felújítás okainak a felsorolásába, lássuk milyen típusú webes oldalak esetében fogunk átnézni néhány példát. Az informatív (céges) bemutató weboldalakkal kezdünk, majd a webáruházakkal folytatjuk, ésaz egyedi webes szoftverekkel, (pl.: online újság)zárjuk a sort.

Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

5 tipp a weboldal mobilra optimalizálásához

A mobilon történő vásárlás a web shopok jövője, hiszen az emberek egyre inkább nem csak információ szerzésre használják a mobiltelefonjukat, hanem most egyre inkább növekszik a mobilon leadott webáruház vásárlások száma is. Viszont ami a vásárlóknak egyre kényelmesebb lenne, Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

741%-kal nőtt az internet felhasználók száma

Legdurvább becslések szerint a teljes földi népesség 42%-a képes elérni az internetet, így közel minden 3. embernek van internet hozzáférése. Persze nem minden statisztikának lehet hinni mert ha nézünk egy képzeletbeli falut, és ebben a faluban él egy 98 éves bácsi meg egy 4 éves kislány, akkor a falu statisztikailag nemzőképes. De vissza az eredeti témához, – elkanyarodva a morbid humortól – az internet felhasználók száma a világon 14 év alatt 741%-kal nőtt. Ez még akkor is meglepő szám ha országunk kicsinyke mint egy porszem ebben a gépezetben. Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Itt egy cheklist mielőtt weboldalt fejlesztünk – 57+1 fontos teendő

Valljuk be, ha egy új weboldalt fejlesztünk az minden esetben stresszes, még akkor is ha sokat tapasztalt ügyfél vagy, vagy akár az on-line területen van tapasztalatod. Mindez persze azért van, mert egy weboldal, webáruház vagy bármilyen más webes szoftver indítása nem csak technikai és szakmai kihívás, hanem üzleti szempontból sem kisebb kockázat.

Egy weboldal fejlesztés során olyan de olyan sok apróságra kell figyelni, hogy még ez a lista sem lesz teljes, sőt… Egy weboldal indítása során még a legapróbb helyes írási hiba is bosszantó lehet, főleg ha nem mi vesszük észre. Itt egy cheklist mielőtt weboldalt fejlesztünk, weboldal készítés előtti fontos teendők egy helyen összeszedve. Ha weboldalt fejlesztünk az minden esetben stresszes lehet. Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Weboldal felújítás – hogyan kezdjünk hozzá

Lásuk csak hogyan is érdemes ezt elkezdeni….

Amikor sorra vettük, hogy érdemes-e a weboldal felújítás folyamatába belekezdeni akkor kétféle eredményre juthatunk. Vagy érdemes a felújításon dolgozni és weboldalunknak korszerűbb keretet adni, ezáltal bevételt növelni, vagy pediglen az oldalunk felújításán eleve nem kell törnünk a fejünket, hiszen az minden szempontnak megfelel és hozza a várható eredményeket. Ha ez utóbbi megállapításra jutsz a weboldaladdal kapcsolatban akkor ajánlom neked, gondold át még egyszer, hiszen mindig van hova fejlődni. Csak a befektetett munka-haszon arány az érdekes kérdés. Erről és a konverzió javításról egy későbbi cikkben tervezünk szólni :), szóval jer vissza később is ha ez érdekel. Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

10+1 jel ami arra utal, hogy a weboldal felújítás időszerű lenne

Néha mindenki szokott rádiót hallgatni. Az egyik adón van reggelente egy kedves kis műsor. Ebben a műsorban szoktak viccelődni a műsorvezetők – s bár lehet furán hangzik majd, de ennek hatására összeírtunk hasonló stílusban 11 jelet ami arra utal, hogy a weboldalad felújításra szorul. Íme 10+1 jel ami arra utal, hogy a weboldal felújítás időszerű.
Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email

Weboldal fejlesztés – ellenőrző lista

A weboldal fejlesztés során felmerülő tényezőkre próbálunk a következő cikkben támpontot nyújtani. Egy új weboldal – legyen akármilyen kicsi is – sosem könnyű feladat. Sok esetben hónapokig tartó kemény kreatív munka előzi meg, melynek általában nem szentelnek elég figyelmet. Bár ez a szakasz – lenne – a legfontosabb, mégis sokan csak azt tartjátok szem előtt,
hogy mielőbb induljon az oldal. A legfontosabb, hogy a fejlesztésbe nem szabad addig bele kezdeni míg nincs egy letisztult részletes design terv minden oldalról, majd ezt követően kezdődhet a fejlesztés, melynek a végén egy nem hiba mentes weboldalt állít elő a fejlesztő csapat. Részletek

Ha tetszett oszd meg másokkal is...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
Email this to someone
email