Cikkünk néhány hasznos keresőoptimalizálási (SEO) és konverzió javítási eszközt mutat be, weboldal fejlesztéshez vagy webáruház készítéshez, illetve a készítési fázis után bevétel növeléshez. Hamarosan itt az új esztendő és a Google ismét frissíti az algoritmusait. Ezért mindig érdemes figyelni azokra a keresőoptimalizálási (SEO) eszközökre melyeket használni szoktunk.
Vannak bizonyos SEO eszközök melyeket eddig is használtunk és örökön örökké használni is tudunk, hiszen folyamatosan a megfelelő minőséget hozzák. Azonban néha van egy két “új fiú” is a keresőoptimalizálási eszközök piacán amit viszont érdemes kipróbálni. Némelyik eszköz szuper analitikai opciókat kínál, míg mások szegmentálási képességeikben kiemelkedők és vannak amelyek precíz adatelemzéseket biztosítanak számodra, de akárhogy is mindegyik megér egy próbát.
A Mondovo az egyik ilyen új szereplő az eszközök között. A Mondovo lehetőséget teremt a digitális marketing területén történő előremozdulásra egy igen modern eszköz segítségével. Vagyis ez nem a jól megszokott SEO eszköz amit a nagyapád is használt a SEO születésekor 🙂
Kutatási, nyomon követési, analizációs és mindent egybe véve egy fejlődést nyújtó eszköz. Sőt annál is több, hiszen ez egy komplett marketing eszköz is egyben. Akkor ideális eszköz ez neked, ha a marketing csatornáidon rajta tartod a kezed, követed minden rezdülését a teljes marketing show-nak a céged kapcsán. De akkor is remek ha olyasmit keresel ami minden SEO eszközt tartalmaz amire csak szükséged lehet.
Összességében ez az eszköz tökéletes választás, ha nem követelmény a magyar tudás. Angol weboldalak ideális marketing eszköze, azonban rengeteg jó megoldást tartalmaz, melyre érdemes lehet felkészíteni esetleg magyar eszköztárakat is…
Ahogyan a neve is mutatja ez egy igen remek eszköz arra nézve, – és itt mindegy hogy magyar vagy nem magyar weboldal, webáruház használja-e – hogy megismerd a látogatóid szokásait. Igencsak eltérően működik más hasonló analitikai eszközökhöz képest, hiszen ez nem látogatottságot és még csak nem is konverziókat mér, hanem egyszerűen három dolgot.
Általánosan igaz megállapítás az, hogy aki olvas az mozgatja az egeret, egyszerűen az elemi első osztályban úgy tanultunk meg olvasni, hogy mozgattuk az ujjunkat a sorok alatt 🙂 Ezt a remek szokását nagyon sok felhasználó megtartotta akkor is amikor monitoron olvas, így mozgatja az egeret. Tudom bután hangzik, de igaz.
Na mármost, ha a felhasználó mozgatja az egeret azon a részen ahova néz, akkor ebből az következik, hogy az egér mozgásból készített hőtérkép többségében megmutatja, hogy a felhasználóid hova néznek… Ennek a tusádnak a birtokában pedig képes vagy az oldaladon olyan felületi módosításokat végezni, hogy a felhasználóid még jobban és hamarabb lássák meg a számukra fontos információkat.
Ezzel az eszközzel közel 1 tucat analitikai és SEO eszközt kapsz egyetlen helyen. Lehet már hallottál róla de ha mégsem akkor is érdemes kipróbálnod mert ezzel az eszközzel komplexebb összehasonlítást nyerhetsz a többi eszközhöz képest, hiszen egy helyre hozza a social média analitikai eszközöket és a Google Analitikai eszközöket is.
Egyre népszerűbb és könnyen kezelhető analitikai platformot hagytam a végére. Azért érdemes megemlíteni mert kicsit mégis más mint a nagy óriás 🙂 ennél fogva egyedibb funkciókkal rendelkezik. Remek analitikai eszköz azoknak akik szeretnék úgymond az ujjukat rajta tartani a weboldal pulzusán :). A Piwik összeköti a növekedést és a sikert. Bár még meglehetősen kevesen használják azért a felhasználói táborban van pár nagyobbacska cégecske is, mint a Forbes, a Sharp vagy a T-mobile.
Gyakorlatilag elmondható, hogy magyar nyelven tudó SEO eszközök fejlődése is rohamos, erről majd egy későbbi cikkünkben írunk 🙂 de a külföldi innovációkat is érdemes a keresőoptimalizálás és konverzió javítás terén figyelemmel kísérni. Hiszen most is bemutattunk néhány igen hasznos eszközt pl arra nézve, hogy hogyan elemezheted a weboldalad, webáruházad látogatóinak szokásait. Ezeket az eszközöket felhasználva eredményesebb és bevételekben gazdagabb holnapot kívánunk!
6328 Dunapataj, Gábor Áron utca 37.
https://webstartconsulting.hu/
e-mail: info@webstartconsulting.hu
Mobil: (+36-30) 516-2793
Adatkezelési nyilvántartási szám:
NAIH-82919/2015.
A WebStart Consulting azért jött létre, hogy Weboldal és webáruház készítéssel foglalkozzon Budapesti és Országos ügyfelek számára. Csapatunk 10 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik weboldal fejlesztés és webáruház készítés terén, így tanácsadással is foglalkozunk. A weboldal fejlesztés és webáruház készítés során az egyedi igényeidet maximálisan figyelembe vesszük, és projektmenedzserünk kiemelt figyelemben részesít.
Made with ❤ by Webstartconsulting
Hívj most, előzd meg versenytársaid.